Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

lördag 26 januari 2013

Jag och Mary Kay



Jag heter Katarina Eriksson och jobbar som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Det är väldigt roligt och jag tycker att produkterna är otroligt bra. Om jag inte tyckte det skulle jag inte kunna sälja dem. Mary Kay grundades 1963 av den legendariska Mary Kay Ash, finns nu i 36 länder och jobbar förutom med hudvård och makeup mycket med välgörenhet och med att ge alla kvinnor en unik möjlighet att göra en lysande karriär. När man är konsult är man sin egen chef, jobbar när man vill och hur mycket man vill. När det gäller välgörenhet skänker Mary Kay mycket pengar till exempelvis bröstcancerforskningen och med att bygga skolor och barnhem i utvecklingsländer. Inga produkter är testade på djur, så klart. Mary Kay lägger faktiskt ned en hel del resutser på att arbeta mot djurförsök. Produkterna är skonsamma mot både natur och människa. Vill du läsa mer om det på hemsidan så klicka här. I Norden finns 24 000 konsulter för Mary Kay. Jag tycker det är jättekul att jag är en av dem. Följ gärna med på min resa med Mary Kay. Vill du maila mig för att fråga om något eller för att beställa någon produkt, så är e-postadressen katarinaeriksson.marykay@gmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar