Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

fredag 26 april 2013

Testpiloter för Mary Kay

Ibland anlitar jag testpiloter för att få ärliga utlåtanden om produkterna. I början av nästa vecka kommer nästa sändning med produkter som jag beställt hem åt mina kunder: hudvård, kroppsvård, foundation, makeup o.s.v. Då får jag ett par tuber med solskydd, både faktor 30 och faktor 50. Min kollega Maria som är en erfaren solskyddsanvändare har sagt ja till att testa tuben med solskyddsfaktor 50. Jag återkommer med hennes utlåtande om några veckor.



Maria har också testat läppstiftet Natural Beauté från Limited edition True Dimensions. Hon skrev då så här i sitt utlåtande:

"Sedan jag började använda Mary Kays läppstift vill jag inte ha något annat märke. På morgonen använder jag Mary Kays Lip Primer innan jag sätter på läppstiftet. Då sitter läppstiftet kvar betydligt längre. Nu har jag börjat använda den nya serien läppstift True Dimensions som finns i flera fina färger och som dessutom smakar och luktar gott".

Tack Maria!

Här är en länk till True Dimensions läppstift på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar