Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

fredag 19 juli 2013

Utlåtande om Mary Kay Suncare faktor 50

Jag tycker själv att Mary Kays solkräm med skyddsfaktor 50 är otroligt bra, men jag ville ha in en annan åsikt också att publicera på bloggen. Jag lät min kollega Maria (på mitt andra jobb, där vi är utomhus en hel del) prova den. Hon är något av en expert på solskyddskrämer eftersom hon har ljus, känslig hy och är något rödlätt. Maria provade den i ett par veckor och skickade sedan följande utlåtande på mailen:

"Mary Kays Suncare är den bästa solkräm som jag har provat. Jag har provat många då jag har känslig hy då jag är rödblond. Krämen går direkt in i huden, utan att klibba. Många solkrämer lägger sig som en hinna på hyn och ansiktet blir blankt. När man använder Suncare märker man inte alls av den. Solkrämen har dessutom solskyddsfaktor 50, så den skyddar verkligen mot solens farliga UV-strålar. Jag har även testat Suncare när jag varit på sjön utan att jag blev bränd. Trots att solskyddsfaktorn är så hög börjar jag faktiskt bli brun". 

Jag tyckte det kändes som en jackpot att Maria gillade Suncare 50 lika mycket som jag. Det gör att man kan rekommendera den till andra kunder och vara stolt över den. Jag använder den på min tioåring och hon har inte blivit bränd, bara brun. Mary Kay Suncare sitter kvar på huden upp till 80 minuter under vatten :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar