Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

fredag 19 juli 2013

Välkomna till mitt krypin!

Äntligen har jag fått till ett eget konsultationsrum/kontor i Storvik, Gästrikland, där jag kan ha alla MK-grejer och ta emot kvinnor (och män!) i alla åldrar för kostnadsfria konsultationer. Här är några bilder:













Rummet är nästan helt klart. Jag måste bara måla färdigt taklisterna och sätta upp ett par draperier. Det har varit så mycket på mitt andra jobb så energin har inte riktigt funnits där, men nu har jag vilat upp mig litet. Jag kan kanske bara ha en eller två kunder samtidigt, annars blir det får trångt. Blir det en hudvårdsklass med tre-fyra personer får vi sitta någon annanstans. Men annars funkar det utmärkt. Välkomna alla! Vill du boka en tid för att komma och prova varor så messa till 0723-112296 så ringer jag tillbaka till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar