Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

måndag 9 september 2013

Seminariet 2013 - en sprakande upplevelse

Jag och många många andra konsulter i Norden har just varit på det årliga seminariet i Skandinavium i Göteborg.  En inspirerande upplevelse.  Superproffsiga föreläsare, allt mycket välordnat och en fantastisk show. Dresscode, businessklädsel på dagen och cocktailklänning på kvällen.  Jag vill åka varje år! Det enda smolket i bägaren var att jag hade köpt för stora skor, eller mina fötter verkade ha krympt, så pumpsen jag hade köpt på Åhléns åkte av mig för varje steg jag tog. Nästa år skall skorna provas ut mer noggrant. Utanför stod två rosa bilar som inspiration. Hade med mig min anteckningsbok och nu är den fylld med peppande ord. Har nu en National Sales Director i företaget 26 miljoner kronor i årlig bonus så måste hon ju ha gjort många saker rätt, så varför inte lära sig av henne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar