Mary Kay

Mary Kay
MARY KAY

fredag 7 mars 2014

Min egen makeupdosa







Eftersom konsulter köper alla produkter för halva priset så kan jag förutom hudvårdsprodukterna kosta på mig att köpa den makeup jag vill ha. Jag har den största makeupdosan, och eftersom jag inte är så förtjust i varma färger med dragning åt orange och gult, så finns det bara rouge, skuggor, pennor, läppglans och stift i kalla nyanser i den. Längst upp Lip gloss Silver Moon och Creme lipstick Soft Pink. Skuggorna i övre raden är Sparkling White, Crystalline, Tender Taupe. I den nedre raden ligger Granite, Espresso och Dusty Lilac. I nästa fack ligger skuggorna Raisin, Iris och Sweet Plum tillsammans med highlightern Pink Porcelain. Rougen längst till höger är Raspberry Freeze och Berry Brown. Sedan har jag alla lipliners och eyeliners som går i mörka och kalla färger, som Violet Ink, Chocolate och Plum. Från vänster på bilden längst upp ligger också puderborsten, rougeborsten, Ultimate mascara, Time Wise Matte Wear Foundation Ivory 7, eyeliner Blue Knight ur serien Storybook Fairytale och på högra sidan den spetsade ögonmakeuppenseln, smudgepenseln, ögonlockspenseln och foundationborsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar